نمایه نویسندگان

آ

  • آشتیانی، ملیحه لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 67-92]
  • آقازاده، احمد اصول و قواعد حاکم بر فرایند تربیت شهروندی و بررسی سیر تحولات و ویژگی های این گونه آموزش ها در کشور ژاپن [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 45-66]

ا

  • اکبر سیف، علی تأثیر ارزشیابی توصیفی بر ویژگی های شناختی، عاطفی و روانی ـ حرکتی دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 11-40]
  • السادات حسینی، افضل الگوی رشد خلاقیت و کارایی آن در ایجاد مهارت تدریس خلاق در معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 177-201]
  • اله فرزاد، ولی ارزشیابی مهارت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 135-170]

پ

  • پاشا شریفی، حسن سنجش انگیزه درونی و بیرونی پیشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به مسائل آموزشی و سهم این متغیرها در تبیین پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 171-202]

ت

  • تورانی، حیدر بررسی دلالت های نظریه ها و سبک های مدیریت در بروز نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 85-114]
  • تورانی، حیدر بررسی میزان عملی بودن و تأثیر برخی راه کارهای پیشنهادی برای کاهش آمار مردودی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 79-110]

ج

  • جهانی، شیدا مهارت های شهروندی مورد نیاز دانش آموزان دبستان های شهرستان زلزله زده بم [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 163-182]

ح

  • حجازی، الهه خودکارآمدی، اهداف پیشرفت، راهبردهای یادگیری و پایداری در پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان سال سوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 9-35]
  • حسنی، محمد الگویی برای اشاعۀ نوآوری درنظام آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 151-176]

خ

  • خوش خلق، ایرج تدوین و طراحی الگویی برای ارائه بازخوردهای کیفی در ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 57-78]

د

  • دانش پژوه، زهرا ارزشیابی مهارت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 135-170]
  • دلاور، علی مقایسه مدل اندازه گیری کلاسیک و مدل غیرپارامتریک سؤال ـ پاسخ از نظر ویژگی های سؤال [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 41-56]

ر

  • رضا زین آبادی، حسن نگاهی تحلیلی بر عملکرد هنرستان های کاردانش موردی از ارزشیابی کیفیت بروندادهای هنرستان های کاردانش منطقۀ 2 شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 119-163]
  • رضایی، اکبر تأثیر ارزشیابی توصیفی بر ویژگی های شناختی، عاطفی و روانی ـ حرکتی دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 11-40]

س

  • سجادیان، ایلناز هنجاریابی مقیاس سنجش خودراهبری در یادگیری، در مورد دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 111-134]

ش

  • شیرزادی اصفهانی، هما بررسی رابطۀ جو سازمانی مدرسه با روحیۀ کارآفرینی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 164-187]

ص

  • صالحی، کیوان نگاهی تحلیلی بر عملکرد هنرستان های کاردانش موردی از ارزشیابی کیفیت بروندادهای هنرستان های کاردانش منطقۀ 2 شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 119-163]
  • صمدی، پروین بررسی رابطۀ جو سازمانی مدرسه با روحیۀ کارآفرینی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 164-187]

ط

  • طیبه مطیعی لنگرودی، سیده مقایسه مدل اندازه گیری کلاسیک و مدل غیرپارامتریک سؤال ـ پاسخ از نظر ویژگی های سؤال [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 41-56]

ع

  • عسکریان، مصطفی جایگاه فرهنگ های قومی در تربیت شهروند [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 133-162]
  • علی نادی، محمد هنجاریابی مقیاس سنجش خودراهبری در یادگیری، در مورد دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 111-134]

ف

  • فتحی نیا، محمد بررسی میزان توجه به کاربردهای آموزشی نظریه های یادگیری در فیلم های آموزش ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 97-118]
  • فتحی واجارگاه، کورش لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 67-92]
  • فتحی واجارگاه، کورش شناسایی آسیب های تر بیت شهروندی در برنامه درسی پنهان: نظام آموزش متوسطه نظری از دیدگاه معلمان زن شهر تهران و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 93-132]

ق

  • قائدی، یحیی تربیت شهروند آینده [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 183-211]

ک

  • کبیری، مسعود بررسی و مقایسه دیدگاه سطوح استفاده کننده از نتایج پژوهشی نسبت به مدل های کاربست [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 36-59]
  • کیامنش، علیرضا خودکارآمدی، اهداف پیشرفت، راهبردهای یادگیری و پایداری در پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان سال سوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 9-35]
  • کیامنش، علیرضا نگاهی تحلیلی بر عملکرد هنرستان های کاردانش موردی از ارزشیابی کیفیت بروندادهای هنرستان های کاردانش منطقۀ 2 شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 119-163]

ل

  • لطف آبادی، حسین خرد مینوی، دانش عینی و رشدیافتگی شخصیت علمی محقق به عنوان مبانی نوآوری آموزشی و تربیتی [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 47-84]
  • لطف آبادی، حسین آموزش شهروندی ملی و جهانی همراه با تحکیم هویت و نظام ارزشی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 11-44]

م

  • محسن پور، مریم خودکارآمدی، اهداف پیشرفت، راهبردهای یادگیری و پایداری در پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان سال سوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 9-35]
  • محمدی، شهناز مقایسه مکانیسم های مقابله ای، فرسودگی شغلی و سلامت روان در بین دبیران ایران و هند [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 60-96]
  • مقدم زاده، علی مقایسه مدل اندازه گیری کلاسیک و مدل غیرپارامتریک سؤال ـ پاسخ از نظر ویژگی های سؤال [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 41-56]
  • منطقی، مرتضی بررسی چالش های فراروی نوآوری های آموزشی [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 11-46]
  • مهدی اسلامیه، محمد تدوین و طراحی الگویی برای ارائه بازخوردهای کیفی در ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 57-78]

ن

  • نوروزی، وحیده خرد مینوی، دانش عینی و رشدیافتگی شخصیت علمی محقق به عنوان مبانی نوآوری آموزشی و تربیتی [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 47-84]

و

  • واحد چوکده، سکینه شناسایی آسیب های تر بیت شهروندی در برنامه درسی پنهان: نظام آموزش متوسطه نظری از دیدگاه معلمان زن شهر تهران و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 93-132]
  • وزیری، مژده مهارت های شهروندی مورد نیاز دانش آموزان دبستان های شهرستان زلزله زده بم [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 163-182]

ه

  • هاشمی، شهناز نقش ارتباط فردی و جمعی در اشاعه نوآوری ها در آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 115-150]
  • هومن، عباس بررسی میزان عملی بودن و تأثیر برخی راه کارهای پیشنهادی برای کاهش آمار مردودی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 79-110]

ی

  • یمنی دوزی سرخابی، محمد لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 67-92]